Automotive Photography & Car Projects

PolowGirl's Bagged Polo 6n2, Lot's of updates!

Deel

PolowGirl

Rank : 5

PolowGirl's Bagged Polo 6n2, Lot's of updates!

Bericht  PolowGirl op vr sep 21, 2012 6:00 am

Na een tijdje op dit forum te hebben rondgeneusd vond ik het eens tijd om mezelf hier ook eens voor te stellen.

Mijn naam is Linsey Maes. Ik ben 21 jaar oud en kom uit Hulst(NL) bij de Belgische grens.
    Sinds kort rijd ik rond met mijn eerste wagentje, een VW Polo 6n2.
    Ik heb 2 broers en 1 zus en een vriend die ook aan tuning doen. Je kunt dus wel zeggen dat ik ook aan ben gestoken met het virus. Mijn vriend waar ik heel wat meetings mee bezoek en die al enorm veel tijd en werk in mijn polo'tje heeft gestoken zit hier ook op het forum: Peugeottunerken (Bruno)met zijn 307cc. Enorm bedankt om van mijn idee├źn werkelijkheid te maken Smile
    Maar genoeg over mij, nu het belangrijkste..

Merk: VW Polo 6n2
    Motor: 1.4 MPI Comfortline
    Bouwjaar: Aug 2001
    Kleur: Mercato Blau
    Opties: Centrale deurvergrendeling, elektrische ruiten voor, grijs met blauw interieur, open air..

Wheels & Suspension:
    - BSS Airride System met Koni poten, custom made toplagers,
    6 en 8 mm leidingen, afstandsbediening, elektrische meters.. natuurlijk geplaatst door KEAN Suspensions!
    - 15'' Schmidt TH-Line Rad-INOX velgen. 8,5J voor en 9,5J achter
    - 8,5J laten verbreden naar 9,5J voor achteraan
    - Vergulde centercaps, vergulde bouten en ventieldopjes

Ice Install:
    - Custom made ice install uit mdf met opbergvak en wand met plexiglas. Bekleed in beige leder in combinatie met donkerbruine alcantara
    - Originele hoedeplank verlengt voor een kistje voor de speakers en deels gecleaned (kuil en ophangingspunten dichtgewerkt)
    - Led verlichting achter de plexi in RGB
    - Ledspot met vergulde omlijsting
    - Golden Limited Rockford Fosgate Powerserie T800.4 versterker, hier zijn er 99 van gemaakt
    - Rockford Fosgate Powerserie T112D4 Subwoofer, 1200W max / 600W rms
    - Subwoofer ring + alle boutjes laten vergulden (dit om met de versterker te matchen)
    - Rockford Fosgate T1693C hoedenplank speakers, 220W
    - Boston Acoustics deurspeakers
    - Pioneer AVH-4200DVD radio

Overige:
    - Witte leds: koplampen, kofferbak, nummerplaatverlichting
    - Ruitenwisser eraf, dopje ingestoken
    - Embleemloze FK grille
    - Pompje gestoken in achterklep voor cleaned achterklep
    - US module
    - Vergulde deurpinnen met swarovski steentje
    - Voorbumper is volledig geplastieklast, stootstrip+buitenste gaten dichtgewerkt (komt er op na herspuiting)
    - Achterbumper is volledig geplastieklast, stootstrip+nummerplaat uitsparing dichtgewerkt (komt er op na herspuiting)
    - Origineel kunstofplaatje uit de middenconsole is dichtgeplastieklast voor airride knoppen en meters en tijdelijk gespoten in blinkend zwart
    - Custom made golf 5 middengrille, volledig geplastieklast (komt er in na herspuiting)

Toekomstplannen:
    - Volgend jaar laten herspuiten in een andere kleur
    - Deuken eruit laten halen
    - Volledig clean zetten dus heel wat laswerken
    - Leder+alcantara interieur

Foto's :

Niet heel erg duidelijk maar op de voorste wielen staat hij een paar graden camber

Achterste band is inmiddels vervangen van 215/40/15 naar een 195/45/15 en heeft zich een klein beetje gecambert waardoor hij nu ook wat meer zakt vanachter en minder naar buiten steekt.

Wat camber gekregen door een andere band te leggen(195/45/15) en wat extra gezakt

Custom made ice install uit mdf met plexiglas en daar achter RGB leds.
    Golden Limited Rockford Fosgate Powerserie T800.4 versterker, waarvan er 99 zijn gemaakt.
    En Rockford Fosgate Powerserie T112D4 Subwoofer waarvan we de buitenste ring + alle boutjes hebben laten vergulden, dit om met de versterker te matchen king

Laatst aangepast door PolowGirl op di mei 21, 2013 11:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt

bmw116

Rank : 459

Re: PolowGirl's Bagged Polo 6n2, Lot's of updates!

Bericht  bmw116 op za sep 22, 2012 6:35 am

Welkom hier. Leuke Polo.
    Ligt mooi laag.

PolowGirl

Bericht  PolowGirl op di mei 21, 2013 11:27 pm

@bmw116: Dankje! In het begin vond ik hem ook goed laag maar nog niet laag genoeg Smile Ondertussen is hij nog eens 5 cm gezakt door andere Koni dempers te steken Smile

PolowGirl

Bericht  PolowGirl op di mei 21, 2013 11:46 pm

Zo ondertussen ff updaten aangezien er in korte tijd toch wel al veel veranderd is Smile

Hier een kleine opsomming:
    - Grille in blinkend zwart gespoten
    - Achterste Wielkassen 3,5 cm geklopt+uitgerolt door SC tuning Zelzate
    - Achterste deuren terug vernist voor kleurverschil van de kassen minder te laten opvallen
    - Half maantje in de motorkap dichtgelast en terug herspoten
    - Schade van de achterbumper hersteld en gespoten(schade van vorige eigenaar)
    Helaas is er 2 weken nadien iemand op gereden waardoor de bumper terug beschadigd is(lak gebarsten)
    - Custom voorbumper lip, 2 originele lippen op elkaar geplasticlast en in carrosserie kleur gespoten
    - Stabilisatorstang gestoken van H&R voor lager te kunnen gaan
    - Nieuw interieurtje gekocht wat al voor 80% is aangepast en terug bekleed moet worden in leder en alcantara
    - Schmidt harten zijn hoogglans verdicht
    - Andere bandjes gestoken 175/50/15 om dezelfde stretch te krijgen als vanachter
    - Engels achterlicht gestoken
    - Voorste kap van de koffer ook overtrokken in alcantara en vlak geschuurd
    - Nieuwe koni dempers gestoken waardoor hij nog eens 5 cm is gezakt vanvoor, heb tussen de bumperlip en de grond nu nog een kleine 3cm over. Met veel dank aan de mannen van kean!

Stabilisatorstang H&R, originele zat tegen mijn chassis waardoor ik niet meer kon zakken

Engels achterlicht

Ice inbouw, voorste kap nu ook overtrokken in alcantara

First meeting @ Waasland Tuningday

Ondertussen nog een cleane achterklep(logo en klink weg) gekocht die nu bij de spuiter staat.

CreaThor

Rank : 38

Bericht  CreaThor op za jun 08, 2013 12:05 pm

Dee poloke is toch af he. I love you

Gesponsorde inhoud

Bericht  Gesponsorde inhoud Vandaag om 2:46 am

Het is nu zo dec 11, 2016 2:46 am