zoals sommigen al weten, zijn Brecht en ik vorig weekend achter een hot rod project gereden...
de wagen stond in een klein dorpje Vitrolles in het zuiden van Frankrijk (niet ver van Marseille), 1100km enkel
vrijdagavond om 20u vertrokken en zaterdagavond om middernacht terug thuis
Het is een Peugeot 301 geworden uit het gezegende jaar 1934
het is een familiale, dus de lange versie (7 zitplaatsen)
de wagen is snotterot, maar compleet!
een paar foto's:
de eerst glimp

vastmaken en ...

... trekken

deuren nog wat extra vastmaken

strapped on

nog een handdruk van Serge en ...

ready to go

klapband op de remorque gehad op de terugweg terwijl ik een vrachtwagen aan het inhalen was. Brecht, die aan het slapen was, was direct wakker! als bij wonder een bandencentrale gevonden die nog een bandje heeft kunnen versieren. een dikke 2 uur verloren daardoor...

roadtrip door Lyon

bij deze nogmaals een big thanks aan Kinny voor het transportmiddel, maar vooral aan Brecht voor het corijderschap!!!
de wagen stond in een klein dorpje Vitrolles in het zuiden van Frankrijk (niet ver van Marseille), 1100km enkel
vrijdagavond om 20u vertrokken en zaterdagavond om middernacht terug thuis
Het is een Peugeot 301 geworden uit het gezegende jaar 1934
het is een familiale, dus de lange versie (7 zitplaatsen)
de wagen is snotterot, maar compleet!
een paar foto's:
de eerst glimp

vastmaken en ...

... trekken

deuren nog wat extra vastmaken

strapped on

nog een handdruk van Serge en ...

ready to go

klapband op de remorque gehad op de terugweg terwijl ik een vrachtwagen aan het inhalen was. Brecht, die aan het slapen was, was direct wakker! als bij wonder een bandencentrale gevonden die nog een bandje heeft kunnen versieren. een dikke 2 uur verloren daardoor...

roadtrip door Lyon

bij deze nogmaals een big thanks aan Kinny voor het transportmiddel, maar vooral aan Brecht voor het corijderschap!!!